Διοίκηση Επιχειρήσεων Πάτρας

Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας - ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας
 
ΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Admin
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης   Τρι 1 Οκτ - 10:18:15

Το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης στο Παράρτημα Αμαλιάδας του Τ.Ε.Ι. Πατρών ιδρύθηκε με το Π.Δ. 23/2009 (ΦΕΚ Α΄44/12.03.2009), με το οποίο εγκρίθηκε και το περιεχόμενο σπουδών. Τα επαγγελματικά δικαιώματα του πτυχιούχου του Τμήματος καθορίζονται από το Π.Δ. 79/1989 (ΦΕΚ Α΄36/07.02.1989).
Αποστολή του Τμήματος είναι η εκπαίδευση και κατάρτιση των σπουδαστών-τριών στην Επιστήμη της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) και στα επιμέρους επιστημονικά πεδία της, καθώς επίσης στη Διαφήμιση, στην Έρευνα Αγοράς, στην Τεχνική των Πωλήσεων και στις Δημόσιες Σχέσεις.
Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο απόφοιτος του Τμήματος ανακηρύσσεται «Πτυχιούχος Εμπορίας και Διαφήμισης - Μάρκετινγκ», διαθέτει δε τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορεί να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε όλους τους τομείς του γνωστικού αντικειμένου του Τμήματος, είτε ως στέλεχος επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, είτε ως αυτοαπασχολούμενος.
Το περιεχόμενο σπουδών του Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης καλύπτει το γνωστικό πεδίο της Επιστήμης της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), καθώς και τις εφαρμογές της στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα. Ιδιαίτερη έμφαση στο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος δίνεται στην εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών.
Το Τμήμα αποτελείται από τρεις τομείς :
Α. Διοίκησης και Οικονομίας
Β. Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Γ. Νέων Τεχνολογιών και Διαδικτύου
Η διάρκεια σπουδών στο Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης είναι οκτώ (Cool εξάμηνα, όπως προβλέπεται στο σχετικό ιδρυτικό Προεδρικό Διάταγμα του Τμήματος [Π.Δ. 23/2009 (ΦΕΚ Α΄44/12.03.2009)]. Σε όλα τα εξάμηνα σπουδών εκτός του τελευταίου, οι σπουδές περιλαμβάνουν θεωρητική διδασκαλία, εργαστηριακές και φροντιστηριακές ασκήσεις, καθώς και ασκήσεις εκπόνησης μελετών (ασκήσεις πράξης και εφαρμογές σε πραγματικές ή εικονικές καταστάσεις) και εκπαιδευτικές επισκέψεις σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, εμπορικές εκθέσεις (διεθνείς και εθνικές), εμπορικά και βιομηχανικά επιμελητήρια.
Έμφαση δίνεται στις περιπτωσιολογικές μελέτες και στη συλλογική εργασία. Στο προτελευταίο εξάμηνο σπουδών διεξάγεται σεμινάριο τελειοφοίτων. Στο όγδοο εξάμηνο εκπονείται η πτυχιακή εργασία και πραγματοποιείται η πρακτική άσκηση στο επάγγελμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://deteipat.forumgreek.com
 
Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Διοίκηση Επιχειρήσεων Πάτρας :: ΓΕΝΙΚΑ :: Ανακοινώσεις-
Μετάβαση σε: